Sistemul informatic integrat ATLAS med este destinat managementului complet al activității medicale din cadrul unui spital sau a unei clinici, acesta reprezentând un element esențial în practicarea unui act medical bazat pe informaţie şi a unui management eficient.
Sistem informatic pentru managementul activității medicale și Fișa Electronică a Pacientului
Sistemul informatic integrat ATLAS med este destinat managementului complet al activității medicale din cadrul unui spital sau a unei clinici, acesta reprezentând un element esențial în practicarea unui act medical bazat pe informaţie şi a unui management eficient.
Sistem informatic pentru managementul informației din laboratoarele de analize medicale
Sistemul ATLAS LIMS permite gestionarea probelor, analizelor şi a resurselor din cadrul unui laborator, facilitând în acelaşi timp şi comunicarea în timp real cu secţiile clinice.
Sistem informatic pentru gestionarea informaţiilor din cadrul laboratoarelor de imagistică medicală
Sistemul ATLAS RIS / PACS permite gestionarea informatiilor pentru investigatiile de imagistica medicala din cadrul laboratoarelor, oferind un spectru larg de functionalitati si facilitand totodata comunicarea in timp real cu sectiile clinice.
Sistem informatic pentru gestiunea cantitativ-valorică a farmaciilor
Sistemul informatic ATLAS FARM permite gestiunea cantitativ-valorică a stocurilor de medicamente şi materiale sanitare din cadrul farmaciilor.
Sistem informatic pentru administrarea şi planificarea resurselor organizaţiei
Modulul Magazie permite o evidenţă facilă a fluxurilor intrări-ieşiri pentru magazia spitalului.
Modulul de Administrare permite configurarea şi întreţinerea sistemului informatic.
Modul Help-Desk integrat pentru pentru inregistrarea solicitarilor si problemelor si urmarirea stării de soluţionare a acestora.