ATLAS ERP

Sistem informatic pentru administrarea
şi planificarea resurselor organizaţiei

Modulul Magazie permite o evidenţă facilă a fluxurilor intrări-ieşiri
pentru magazia spitalului.

CARACTERISTICI

  • Recepţia produselor pe bază de Notă de Intrare;
  • Eliberarea produselor pe bază de Bon de Consum sau Foaie de Alimentaţie;
  • Configurarea de gestiuni multiple şi efectuarea de transferuri între gestiuni;
  • Vizualizarea stocurilor per produs sau gestiune în timp real;
  • Posibilitatea de iniţializare a stocurilor şi tipărirea listelor de inventar;
  • Administrarea facilă a furnizorilor, articolelor, unităţilor de măsură, etc.;
  • Recepţionarea automată a Bonurilor de Consum emise din secții, laborator, etc.;
  • Generarea Foii de Alimentaţie centralizată pe întreg spitalul;
  • Calcularea automată a depăşirilor/economiilor în raport cu alocaţiile de hrană stabilite;
  • Configurarea meniurilor per tipuri de regimuri şi getionarea reţetarelor;
  • Evidenţa datelor de expirare a produselor şi alimentelor;
  • Situaţii şi rapoarte automate (stocuri curente, fişa mărfii, mişcari stocuri, etc.);
  • Administrarea drepturilor utilizatorilor (vizualizare, modificare, ştergere, etc.);
  • Gestionarea contractelor cu furnizorii şi efectuarea de comenzii cu urmărirea realizării contractelor;