Sistem informatic pentru administrarea
şi planificarea resurselor organizaţiei
Modulul Magazie permite o evidenţă facilă a fluxurilor intrări-ieşiri
pentru magazia spitalului.
pentru magazia spitalului.

CARACTERISTICI
- Recepţia produselor pe bază de Notă de Intrare;
- Eliberarea produselor pe bază de Bon de Consum sau Foaie de Alimentaţie;
- Configurarea de gestiuni multiple şi efectuarea de transferuri între gestiuni;
- Vizualizarea stocurilor per produs sau gestiune în timp real;
- Posibilitatea de iniţializare a stocurilor şi tipărirea listelor de inventar;
- Administrarea facilă a furnizorilor, articolelor, unităţilor de măsură, etc.;
- Recepţionarea automată a Bonurilor de Consum emise din secții, laborator, etc.;
- Generarea Foii de Alimentaţie centralizată pe întreg spitalul;
- Calcularea automată a depăşirilor/economiilor în raport cu alocaţiile de hrană stabilite;
- Configurarea meniurilor per tipuri de regimuri şi getionarea reţetarelor;
- Evidenţa datelor de expirare a produselor şi alimentelor;
- Situaţii şi rapoarte automate (stocuri curente, fişa mărfii, mişcari stocuri, etc.);
- Administrarea drepturilor utilizatorilor (vizualizare, modificare, ştergere, etc.);
- Gestionarea contractelor cu furnizorii şi efectuarea de comenzii cu urmărirea realizării contractelor;