BIBLIOTECĂ DIGITALĂ DOCUMENTE

Asigură gestiunea tuturor documentelor interne
ale organizaţiei/ instituţiei

Utilizând o structură arborescentă intuitivă și ușor de accesat,
prin care orice persoană din cadrul organizaţiei poate accesa foarte rapid
orice document necesar în ultima varianta aprobata de catre
administratorul de sistem sau responsabilul cu managementul calitatii.

CARACTERISTICI

  • Adăugarea şi accesarea rapidă de documente electronice în orice format (.doc, .xls, .pdf, etc.) grupate pe directoare şi subdirectoare;
  • Posibilitatea editării în timp real a oricărui document, utilizând un editor text (Word, Excel) cu salvarea automată, direct pe server, a unei noi versiuni și a persoanei care a operat modificarea;
  • Înregistrarea de date descriptive (metadata) pentru fiecare document/dosar și regăsirea rapidă a acestora;
  • Capturarea automată de documente din mai multe surse: aplicații sistem integrat, scanner, mail, fax;
  • Stocarea copiei documentelor în format electronic și vizualizarea direct din sistem;
  • Control acces la documente/dosare pentru vizualizare și/sau editare;
  • Posibilitatea de înregistrare a unor informații de localizare în arhivă (locație, rând, raft, etaj, etc);
  • Posibilitatea partajării cu alte persoane/departamente din organizație;